A Jaguar magasabb szintre emelte az F-Type-ot: új orr, új motor, friss navigációs rendszer – és sok finomhangolás. A nemes angol már az első találkozásnál meggyőzheti.
Csaknem hat évvel a premier után érkezik Facelift az F-Typeból 2020 májusában 64 200 eurós induló áron a kereskedőkhöz. Kívülről a kupé és kabrió formájában kapható kétüléses elsősorban az új fényszórók alapján ismerhető fel. Ezek lényegesen karcsúbbak, ennek megfelelően szigorúbb kinézetet kölcsönöznek.
Kép: Jaguar Land Rover
Van még egy erőteljesebben kontúrozott motorháztető, amelyet tovább húztak le, valamint retusált fények vannak hátul. Belül a Jaguar több finomságot hirdet, és mindenekelőtt a kormány mögötti 12,3 hüvelykes kijelzőre utal, amely az analóg kijelzőket váltotta.
Kép: Jaguar Land Rover
Míg a britek javították a hangulatot és a felszereltséget, a Jaguar F-Type Facelift (2020) motorválasztéka szűkül. Az akcióvadászok számára továbbra is rendelkezésre áll a 2,0 literes négyhengeres, 300 LE teljesítményű belépő szintű modell, míg az ínyencek számára, mint mindig, a híres 5,0 literes V8.
Kép: Jaguar Land Rover
A Jaguar F-Type Facelift (2020) V8-át átfésülték a facelifthez, és most két új teljesítményszintben is elérhető a kinálatban: Az alapváltozat 450 LE-t teljesít, az R-modell pedig 25 LE-vel megnövelt, lenyűgöző 575 LE-t. A sebességváltás nyolc sebességfokozat mellett automatikus, és az R modell alapfelszereltségként mind a négy kerékre átadja erejét. A gyengébb V8-nál az összkerékhajtás választható, míg a négyhengeres csak hátsókerék-meghajtással elérhető. A Jaguar hűséges a V8-hoz, de a britek a Ford Mustang modellje alapján programoztak egy csendes indítási funkciót, mely indításkor zárva tartja a hátsó hangtompító elkerülő szelepeit, megakadályozva ezzel a dühös sziszegést.
Kép: Jaguar Land Rover