Autó tartós bérlet

Easylease logó

Csapatunk

Hosszú távra tervezünk!

Legfontosabb az Ügyfél, hogy elégedettséggel vegye használatba és az évek folyamán töretlen elégedettséggel használja a kiválasztott autót.

Easylease többet nyújt mint gondolná!

Fő cél az elégedett ügyfél!
Eltökélt célunk, hogy kiváló minőségű, széleskörű, de rugalmas szolgáltatásával az Easylease kiemelkedjen, egyben megfeleljen a megrendelői elvárásoknak. Fontos számunkra a szolgáltatás során a folyamatos kapcsolattartás, hogy minél alaposabban megismerjük ügyfeleinket és ezáltal ne csak az általuk támasztott nyilvánvaló igényeknek feleljünk meg, hanem tapasztalataink révén, tanácsadással és az esetlegesen felmerülő egyéb igények feltárásával, azok kielégítésével is szolgálhassuk ügyfeleink elégedettségét.

Ezért az Easylease csapata olyan komplex megoldásokat kínál, amelyek minőségben, rugalmasságban és ár-érték arányban garantálják a biztonságot és elégedettséget megrendelői számára.

Bezdány Zsolt

Alapító tulajdonos
Szeretném megosztani Önnel egy, az autókkal kapcsolatos gondolatsoromat.

““Madarat tolláról, embert barátjáról” lehet megismerni – tartja a közmondás. Ön szerint mennyiben igazolható e gondolat, ha autóval helyettesítjük be? Madarat tolláról, embert autójáról?

Egy autó többet árul el tulajdonosáról, annak szokásairól, személyiségéről, mint gondolná. Értem itt az autó márkáját, színét, kategóriáját, stílusát, tisztaságát, állapotát. Amennyiben ezeket összesítjük, bizony meglehetősen precíz személyiségképet kapunk. Valószínűleg komoly tanulmányok születtek már arról, hogy az emberek mi alapján választanak autót maguknak, illetve családjuknak.

De vajon készült-e tanulmány arról, hogy egy üzleti megbeszélésre milyen autóval érkezünk és mennyire van ennek jelentősége? Nem tudom, igazából nem is néztem még utána, de üzleti köreimből már több alkalommal jelezték, hogy Kínában például egy üzleti megbeszélés sikeréhez jelentősen hozzá tud járulni az alábbi két dolog:

a kommunikációnk illetve, hogy milyen autóval érkezünk. Általában a megbeszélés után a meghívó a lehetséges üzleti partnerét nagyon kedvesen kikíséri. Teszi ezt egészen annak autójáig és ott nem szégyenlős tekintettel fel is méri milyen is a jármű. Ezek után szoktak még akár ott az autónál vagy ezt követően írásban választ adni, hogy létre jöhet-e az üzlet.

Meglátásom, hogy ennek hazánkban is egyre nagyobb jelentősége van.

Egy korszerű, aktív- és passzív védelemmel ellátott új autóval minden nap biztonságban, stabil környezetben tudhatjuk magunkat és hiszem, hogy ez megjelenésünkre, magabiztosságunkra kihatással van miközben egy üzleti megbeszélés helyszínére tartunk vagy éppen családunkkal a kiválasztott megérdemelt pihenőhelyünkre.

Vallom azt, hogy minden apróságnak jelentősége és tárgynak valódi kisugárzása van. Az egyedileg készített bőrülés, a koromfekete vagy éppen bézs műszerfal, a különleges anyaghasználat és ezek ötvözése a legújabb technikai vívmányokkal összhangban alkotnak stílusos, exkluzív elemeket az autók belső enteriőr világában.

Ezt a belső tökéletességet pedig legtöbbször egy varázslatos és tekintélyt parancsoló karosszéria foglalja magában, amely páratlan megjelenést, fellépést biztosít Önnek bármikor, bárhol is jár.

Higgye el, megérdemli, hogy jól érezze magát a legújabb ,,bőrében”!

Juhász Annamária

Marketing tanácsadó

Adam Breitenstein

Adam Breitenstein

Tanácsadó